Ben jij een meester in puzzelen, plannen en organiseren en op zoek naar een leuke functie waar je medeverantwoordelijk bent voor diverse roosters en jaarplanningen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
N.V. Haagse Milieu Services (HMS) zoekt naar een enthousiaste, zeer ervaren en gedreven kandidaat voor de functie van Medewerker Planning. De medewerker Planning draagt samen met zijn/haar collega’s zorg voor een efficiënte planning van personeel, materiaal en materieel. Samen zorgen zij ervoor dat mensen en middelen (voertuigen/inzamelmiddelen) zo efficiënt mogelijk worden ingezet. De kwaliteit van de afvalinzameling moet hierbij voorop staan.
Jouw werk als Medewerker Planning van HMS zal bestaan uit:
- Het maken, wijzigen, aanvullen en bijsturen van de dagelijkse planning;
- Het signaleren van knelpunten;
- Het bewaken en plannen van periodiek onderhoud aan voertuigen;
- Het controleren en verwerken van de administratie en urenverantwoording van chauffeurs en beladers;
- Het zorgdragen voor een goede verdeling tussen verlof en werkuren;
- Het administratief ondersteunen van de afdeling Planning;
- Je onderhoudt contacten op een klantgerichte en klantvriendelijke manier. Hierbij communiceer je met diverse partijen, intern en extern, die betrokken zijn bij de planning. Je kunt hierbij denken aan directe medewerkers, uitzendbureau en garagemedewerkers.
- Bereid zijn om op zaterdagen, eventueel zondagen en feestdagen te werken.
Wat verwachten wij?
Iemand die in ieder geval MBO4 werk- en denkniveau heeft, bij voorkeur met een logistieke achtergrond. Je bent daarnaast accuraat en beschikt over analytische vaardigheden.
Je draagt proactief verbetersuggesties aan en weet anderen hiervoor te enthousiasmeren. Je hebt goede kennis van MS-Office, beschikt over taaltechnische vaardigheden en bent een teamplayer. Daarnaast is het een vereiste om ervaring te hebben in het werken met geautomatiseerde registratie- en gegevensverwerking.
Van onze nieuwe medewerker verwachten wij in ieder geval een klantvriendelijke werkwijze, verantwoordelijkheidsgevoel, goede communicatieve- en sociale vaardigheden, een gezonde dosis collegialiteit en stressbestendigheid.
Wat bieden wij?
In ruil voor jouw enthousiasme krijg je de kans om te werken in een informele en collegiale werkomgeving waarbij je resultaatgericht wordt aangestuurd. De functie is ingedeeld in schaal F (€ 2.890,00 – € 3.744,00) van de cao Grondstoffen, Energie & Omgeving Services. Afhankelijk van jouw ervaring en vakkennis wordt je ingedeeld. Natuurlijk is er ruimte voor ontwikkeling en groei, bijvoorbeeld door het volgen van een opleiding.
Solliciteren?
Ben jij de persoon die wij zoeken, aarzel dan niet te solliciteren! Je kunt jouw motivatie, voorzien van een CV, sturen naar hr.hms@nvhms.nl . Wil je meer informatie of heb je vragen over de functie, neem dan contact op met ons via telefoonnummer: 070-3117799
Solliciteren?
Stuur je motivatie en je cv per email naar: hr.hms@nvhms.nl
Voor meer informatie en inhoudelijke vragen over de functie , bel met HR HMS via telefoonnummer: 070-3117799.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Ben jij een meester in puzzelen, plannen en organiseren en op zoek naar een leuke functie waar je medeverantwoordelijk bent voor diverse roosters en jaarplanningen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
N.V. Haagse Milieu Services (HMS) zoekt naar een enthousiaste, zeer ervaren en gedreven kandidaat voor de functie van Medewerker Planning. De medewerker Planning draagt samen met zijn/haar collega’s zorg voor een efficiënte planning van personeel, materiaal en materieel. Samen zorgen zij ervoor dat mensen en middelen (voertuigen/inzamelmiddelen) zo efficiënt mogelijk worden ingezet. De kwaliteit van de afvalinzameling moet hierbij voorop staan.
Jouw werk als Medewerker Planning van HMS zal bestaan uit:
- Het maken, wijzigen, aanvullen en bijsturen van de dagelijkse planning;
- Het signaleren van knelpunten;
- Het bewaken en plannen van periodiek onderhoud aan voertuigen;
- Het controleren en verwerken van de administratie en urenverantwoording van chauffeurs en beladers;
- Het zorgdragen voor een goede verdeling tussen verlof en werkuren;
- Het administratief ondersteunen van de afdeling Planning;
- Je onderhoudt contacten op een klantgerichte en klantvriendelijke manier. Hierbij communiceer je met diverse partijen, intern en extern, die betrokken zijn bij de planning. Je kunt hierbij denken aan directe medewerkers, uitzendbureau en garagemedewerkers.
- Bereid zijn om op zaterdagen, eventueel zondagen en feestdagen te werken.
Wat verwachten wij?
Iemand die in ieder geval MBO4 werk- en denkniveau heeft, bij voorkeur met een logistieke achtergrond. Je bent daarnaast accuraat en beschikt over analytische vaardigheden.
Je draagt proactief verbetersuggesties aan en weet anderen hiervoor te enthousiasmeren. Je hebt goede kennis van MS-Office, beschikt over taaltechnische vaardigheden en bent een teamplayer. Daarnaast is het een vereiste om ervaring te hebben in het werken met geautomatiseerde registratie- en gegevensverwerking.
Van onze nieuwe medewerker verwachten wij in ieder geval een klantvriendelijke werkwijze, verantwoordelijkheidsgevoel, goede communicatieve- en sociale vaardigheden, een gezonde dosis collegialiteit en stressbestendigheid.
Wat bieden wij?
In ruil voor jouw enthousiasme krijg je de kans om te werken in een informele en collegiale werkomgeving waarbij je resultaatgericht wordt aangestuurd. De functie is ingedeeld in schaal F (€ 2.890,00 – € 3.744,00) van de cao Grondstoffen, Energie & Omgeving Services. Afhankelijk van jouw ervaring en vakkennis wordt je ingedeeld. Natuurlijk is er ruimte voor ontwikkeling en groei, bijvoorbeeld door het volgen van een opleiding.
Solliciteren?
Ben jij de persoon die wij zoeken, aarzel dan niet te solliciteren! Je kunt jouw motivatie, voorzien van een CV, sturen naar hr.hms@nvhms.nl . Wil je meer informatie of heb je vragen over de functie, neem dan contact op met ons via telefoonnummer: 070-3117799
Solliciteren?
Stuur je motivatie en je cv per email naar: hr.hms@nvhms.nl
Voor meer informatie en inhoudelijke vragen over de functie , bel met HR HMS via telefoonnummer: 070-3117799.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Ben jij een meester in puzzelen, plannen en organiseren en op zoek naar een leuke functie waar je medeverantwoordelijk bent voor diverse roosters en jaarplanningen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
N.V. Haagse Milieu Services (HMS) zoekt naar een enthousiaste, zeer ervaren en gedreven kandidaat voor de functie van Medewerker Planning. De medewerker Planning draagt samen met zijn/haar collega’s zorg voor een efficiënte planning van personeel, materiaal en materieel. Samen zorgen zij ervoor dat mensen en middelen (voertuigen/inzamelmiddelen) zo efficiënt mogelijk worden ingezet. De kwaliteit van de afvalinzameling moet hierbij voorop staan.
Jouw werk als Medewerker Planning van HMS zal bestaan uit:
- Het maken, wijzigen, aanvullen en bijsturen van de dagelijkse planning;
- Het signaleren van knelpunten;
- Het bewaken en plannen van periodiek onderhoud aan voertuigen;
- Het controleren en verwerken van de administratie en urenverantwoording van chauffeurs en beladers;
- Het zorgdragen voor een goede verdeling tussen verlof en werkuren;
- Het administratief ondersteunen van de afdeling Planning;
- Je onderhoudt contacten op een klantgerichte en klantvriendelijke manier. Hierbij communiceer je met diverse partijen, intern en extern, die betrokken zijn bij de planning. Je kunt hierbij denken aan directe medewerkers, uitzendbureau en garagemedewerkers.
- Bereid zijn om op zaterdagen, eventueel zondagen en feestdagen te werken.
Wat verwachten wij?
Iemand die in ieder geval MBO4 werk- en denkniveau heeft, bij voorkeur met een logistieke achtergrond. Je bent daarnaast accuraat en beschikt over analytische vaardigheden.
Je draagt proactief verbetersuggesties aan en weet anderen hiervoor te enthousiasmeren. Je hebt goede kennis van MS-Office, beschikt over taaltechnische vaardigheden en bent een teamplayer. Daarnaast is het een vereiste om ervaring te hebben in het werken met geautomatiseerde registratie- en gegevensverwerking.
Van onze nieuwe medewerker verwachten wij in ieder geval een klantvriendelijke werkwijze, verantwoordelijkheidsgevoel, goede communicatieve- en sociale vaardigheden, een gezonde dosis collegialiteit en stressbestendigheid.
Wat bieden wij?
In ruil voor jouw enthousiasme krijg je de kans om te werken in een informele en collegiale werkomgeving waarbij je resultaatgericht wordt aangestuurd. De functie is ingedeeld in schaal F (€ 2.890,00 – € 3.744,00) van de cao Grondstoffen, Energie & Omgeving Services. Afhankelijk van jouw ervaring en vakkennis wordt je ingedeeld. Natuurlijk is er ruimte voor ontwikkeling en groei, bijvoorbeeld door het volgen van een opleiding.
Solliciteren?
Ben jij de persoon die wij zoeken, aarzel dan niet te solliciteren! Je kunt jouw motivatie, voorzien van een CV, sturen naar hr.hms@nvhms.nl . Wil je meer informatie of heb je vragen over de functie, neem dan contact op met ons via telefoonnummer: 070-3117799
Solliciteren?
Stuur je motivatie en je cv per email naar: hr.hms@nvhms.nl
Voor meer informatie en inhoudelijke vragen over de functie , bel met HR HMS via telefoonnummer: 070-3117799.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.